Fredagspub, CBOC i Breiviken fredag 14.02.2014 Kl 19:30

Publisert: februar 13, 2014 i Fredagstreffet

Er dere klare?

Da er ihvertfall vi andre klar for vårens første pub i klubbhuset, som vanlig så åpner vi for trengselen i køen utenfor presis kl 19:30. Vi møtes til gratis pizza, skryt, leskende dråper, røverhistorier og trivelig samvær med gamle og nye tjommier. Jeg benytter min uinnskrenkete makt som pubvert til å erklære pub’en som OL-fri sone, og erklærer herved også at de som nevner svettefrembringende aktiviteter, vil bli skutt med øks av pubverten….!
Noen av oss har begynt sesongen allerede, så er vi riktig heldige, så møter det gjerne noen som har med seg knallerten, slik at vi gjerne får noe pent å hvile øynene på også.
Når jeg nå på egen hånd har min andre mulighet til å lage palassrevolusjon, så skal jeg på denne pub’en spare dere for det vanlige sølet fra Peppes, og heller bestille fra det lokale pizzakokeriet Baritas.

Til dere som ikke møter, så ha en fin kjøresesong, og husk at det fremdeles er gummisiden som skal peke ned!

Med hilsen
Nils Ø.
(Sjanghaiet pubvert)

Legg igjen en kommentar